onsdag 12. september 2012

Små gleder og flinke studenter

Vegetable village dere. Det er over ei uke siden Mathilde fikk meg til å fortelle dere at hun skulleskulleskulle skrive innlegg om turen sin dit innen uka var omme. Har dere sett det innlegget? Ikke jeg heller. Jeg har skikkelig lyst til å lese det! I motsetning til dere har jeg selvfølgelig allerede hørt litt, og sett noen supre bilder. Det betyr allikevel at jeg gjerne vil vite mer! Dere vil også det, ja?* Der ser du, Matti, fortell!

Igår kom vi hjem fra studiesenteret
og oppdaget at houskeeping her har omdekorert badet vårt.
Vi ble enige om at forandring fryder, og at også merkelige ting kan fungere som små gleder.

                                                       Foto/Ingvild


















Grønt dusjforheng!
Dessuten er de glade i å variere på hvor de legger de rene håndklærne våre. Det er i grunnen ganske koselig!

Nå har jeg tatt meg friheten til å "erte" Mathilde litt angående Vegetable Village.
Det synes jeg jeg har rett til i og med at hun faktisk brukte fem bokstaver som ble til et løfte.
Når det er sagt vil jeg allikevel gjøre det godt igjen med å forsvare henne litt.
Innlegget kommer antageligvis ikke i dag, og det er helt i orden. Helt siden vi kom hjem fra lunsj har min flinke samboer vært på restauranten Dingo Deli og gjort skolearbeid. Var innom butikken der for litt siden, og hun sitter der enda! Foreslår at alle klapper henne på skuldra!

                                                                                Foto/Ingvild

Dette bildet har ikke noen ting med noe å gjøre, men å skrive et innlegg med et bilde av et grønt dusjforheng som eneste visuelle uttrykk blir litt for dumt når man har så mange flotte motiver å velge mellom.
I natt skal jeg lade kameraet mitt.
I morgen ettermiddag bærer det nemlig avgårde på en fire timer lang fototur med Etienne og et lite knippe medstudenter. Spennende!


- Ingvild
 
* Kanskje det hjelper om dere fysisk trykker dere inn i kommentarfeltet vårt og gir tegn om interessen? 
Det må da kunne aktivere (les:motivere) henne litt. Kjør motivasjon!

2 kommentarer: